Saturday, April 2, 2011

OH YEAH!!!!

kepenatan...
  Hahaha!! hmm, hmm.. dari mane nak start yek..huhuhu! ok, ok.. Ari nie yang paling besh sekali dari hari len..bb... ntah.. haha! ok, ok.. cite nyer... Bermule pepagi yang indah... kul 6 sengah aq bagon tuk sembahyang.. lepas sembahyang.. aq tido dekat ruang tamu jer bab kol sepuluh aq nak keluar pegi ligamas.. shoping2... so, kene bangok 9 sengah nak jalan pegi bas stop.. takot telepas,  then, tido jap.. ngok jam,, baru kol 7 suku... tido blek... tak bole tido.. bebaring jer.. ngok jam blek.. bru 8 sengah.. baring2 jap.. hurmm, kejap je lelap..ngok jam cam bru 8.40.. mmm, tol ke 8.40... masih samar2.. aku bangon tengok jam betol2.. WOI!!! da nak 9.50 laarrhh!!! HAAARGGHH!!! berlari daku ke bilik air.. mandi air sejok tak ingat rase badan.. siap2 teros kuar pegi bas stop... woi! lambart da nie.. lepas plak kang.. bejalan laju aku time tue.. dasat! sampei je bas stop.. cet! bas lom gerak lagi.. pemandu tuh sebok makan! ceh! then, naik je laa bas tuh.. duduk2 jap.. azmani msj.. "ko da grak belom?" azhar berkate "daaa", (padahal belom) so, uncle lembab tue pon naik bas n grak.. ngok jam... wah! terbaik! da pukul 10 sengah.. haha! penat dorang tunggu lelame.. so, sampai laa ligamas... jumpe kengakawan... shoping.. shopping.. da abeh... kul 12 sengah.. pegi skool.. letak barang.. penat.. minum2... buat keje.. lapek kaunter.. paking kepek.. best2.. (ntah ape yang best) so, da siap sume.. rest at kiosk jap.. tetibe bunyik motor.. datang kak nad, cakap2.. pasru blah.. ceh, sume ngah lapa.. gile laa time tuh.. xtau nak makan ape.. so... tetibe kak nad telipon azmani... die nak blanja makan.. waaahhh!!! tepat pade mase nyer! yeh! die belanja roti canai jer.. haha, cukop lah tue.. so.. lame sangat tunggu, goreng hotdog jap.. ngah goreng, azmani te-gelak2 cam suare baby-la-life.. haha! te-gelaak2.. hafiz buat lawak plak... azmani ngan berdiri jer, kene tarek selua.. wakakaka!! da la ade perempuan time tuh...merah muke azmani bb tegelak2 jugak.. aku gelak sebab muke azmani gelak sampai muke merah.. then, baru goreng hotdog, roti canai sampai.. wah! masyuk, kenyang laah aku ari nie.. makan2...  dorang taknak roti, bedal laa aku sorang2.. wakaka... so... tutop kiosk.. tunggu kat bas stop.. hahaha!! ngah tunggu2, si azmani panjat laa tiang kat bas stop tue.. pastu aku panjat n berdiri laa dekat tempat duduk bas stop tue.. then, entah die tak puas hati kot.. die panjat lagi tinggi kat tiang tue.. nak ngok bas.. hahahah!! pastu aku turon laa.. aku jerit.. WEII!! ADE ORANG JAKOT DENGAN BAS STOP NI WEH! HAHAHAHA! pastu die turon sambil gelak2 sampe muke merah lagi sekaly.. hahahaha!! aku gelak bab aku ngok muke die merah sekali lagi.. hahahaha!!! tak boleh belaaaa!! 2 kali kene bahan ngan aku... pastu bas datang.. naek laa bas tuh.. baru bayar.. bapak laa.. giler pe pemandu bas tuh.. laju siot.. nak tepelanting aku.. pastu sampai ligamas behenti.. dapat kami duduk.. sume orang turun.. licin.. then, ade budak cine naik.. baru bayar bas gerak... hahahahahah!! budak tue nak tegolek daa.. haha! cam mabok! pastu die duduk.. kitorang kat belakang tergelak cam nak pengsan.. haha! pastu dah nak sampai tamu hill... kan bas laju.. azmani nak tekan.. die baru nak tekan.. aku da tekan daa.. hahah!! buat malu jer.. muke die merah lagi.. hahahaha!! 3 kali kene bahan! hahaha!best2.. pastu grak.. sampe umaa.. family takde.. pegi hospital ngok abang ipar.. tinggal ayah.. die tengah goreng pisang... pastu aku ngok motor kat luar.. pegi test tarik.. then, aku rase2 nak pandu pulak.. haha, (gatal2) the, cakap kat ayah..

eceh.. not me...
Ayah : Tak test ke dekat situ2...?
Me : Macam mane nak test? Sempit laa kat sini...
Ayah.. Hurmm..
Me : mm, ayah sibuk tak?
Ayah : Tak..
Me : Jom kite pegi TNB, test motor.. hehe.. kalau taknak takpe..
Ayah : Mmmm, ok gak..
Me : (YEEEAAAAHHH!)

So, pegi laa kami ke TNB.. test motor sorang2.. ayah tunggu at platfom 1.. (eceh..) huhu, besh nyer dapat test.. lancar jer.. (eceh, da pandai).. ngah shok bawak.. lalu kat dpan kilang.. ngok ade org bawak motor dpn anjing elok jer.. so, follow gak laa... tetibe sakit hati sangat anjing tue.. die kejar aku.. time tue da gear abeh.. ape lagi.. press laa sampe abeh.. mence-cet anjing tue kejar .. hahaha! kembali ke platform ayah.. ngok cam ayah daa penat.. balik laa.. best yer!!! n.. hingga sekarang.. dpan laptop.. bukak fb, update blog..

So, is the best, day, eveeeerrr!!! Best, day, eveerr!! yay.. thanks for read my stories.. Follow if you can.. BuBye.. Hate typing... ;p



p/s : Sorry if this is to much for you all to read.. Haha!

2 comments: