Sunday, June 26, 2011

Okaylah! Asalkan ada orang baca :D

Hyep guys.. Pagi-pagi ni, online Facbook terus nampak Pian online.. Wah, semangat gile online.. Mentang2 baru buat blog..Pastu suruh aku follow.. Dah follow pun suruh follow lagi.. haha~ hambek! Well, so aku nak komen entry beliau memerlukan aku untuk sign in blog.. Then, aku ter-perasan 1 comment dekat post Angry Birds yang comelmoleknakmampus tuh.. haha~ Then, kakak itu ada reply tentang post ni.. Hmmm... Hmmm... Okay dah baca.. Yup, apa dia cakap memang betul dan right now.. OMG! Tak pernah aku baca blog orang full tentang aku.. hoho~ Aku mengaku English aku teruk dan baru sedar sejak daripada Darjah 1 English aku takpernah A.. Walaupun berlambak2 karangan aku buat, latihan aku buat.. pun tak jalan.. But now, dia dah pun menyedarkan aku tentang benda asas dalam English iaitu Grammar.. 

Heyy! Kartun ni okay ape! Ada muka  sensasi


So, OMG! Aku baca balik semua entry aku.. OMG! Apa aku melalut nih! Yup, memang aku tak sedar time tuh.. Menaip satu hobi yang best buat aku.. Header aku pun salah Grammar.. 'But' tu lupe nak tukarkan ke 'and'.. hambek!Jadi.. OMG Aha! Takda entry English ke lepas ni? Haha~ Maybe aku akan buat someday.. Bila aku rasa English aku okay dan betul.. nak buat English entry ni bukan senang kot.. dah pandai2 type.. Pandai2 semak panjang lebar tuh.. haha~ Tapi aku suka English sebab, sebab.. entahlah.. Sekali type.. rase taknak berhenti.. kata2 tu akan datang je.. Tak tahu dalam English.. Google Translate bahlol ade membantu.. haha! Memang bila dah habis je.. Puasla type entry English.. Jadi.. saya tak salahkan akak dalam perbicaraan ni.. maybe silap saya juga.. Tapi, tak semestinya saya nak berhenti buat entry English! hoho~ And, someone kata blog saya tak kemas! Okay.. Sukahatiakulahakupunyablogdanakuownerdiapuas!? haha~ Well, see you guys next time! Thanks for read! even you don'tknow what I'm talking about..haha!

Read-Comment-Shout-Like
Love typing...

BEFORE THAT!!!
Haha! Saya tahu ramai yang akan baca bende ni, but.. Follow la friends saya yang over-excited baru buat blog ni.. haha! TEKAN DAN FOLLOW kawan kite yang cute ni.. hohoho~ Okay byeb!

No comments:

Post a Comment