Saturday, July 23, 2011

Minggu Nice~

Salam.. okay.. *aku suke start dengan oaky.. okay, so.. minggu ni bukan la nice sangat pun.. tapi sangat benci.. minggu exam siapa yang suka tak? Totally dislike... Tiap kali exam je, mesti ade 1 or 2 gagal.. usaha mana pun aku nie, same thing meh.. ade je gagal~ tak tahu mana silap eden.. Hurmm... entahla.. Ingatkan target kali ni naksemua lulus.. Aim Sejarah ngan Addmath la.. tapi aku rasa sejarah je kot aku dapat cover.. Addmath, hancur lagi sekali.. pehal nih!!! Da la.. Tak tau nak buat camne lagi.. Akaun? Lagi laa.. nyampah aku.. dah diam..

Okay then.. exam habis.. but busy dengan orentasi pengawas PSS.. shit busy gile.. tapi still sempat FB.. oh yeah.. hari ni penaat~ itu je.. haha, jadi Fasi memang dasyat la.. budak-budak memekak and cerewet sangat.. nyampah.. nasibb baik dalam 80% sporting, yg lebih tu rasa macam tengah order penyepak.. haha~so, over roll memang best... baling-baling tepung.. makan telur (ceh, takde laa)... haha~ tujeyp.. okay, nak tepek gamba kenangan... 


Okay, air-ro-bic

Zharif hebat...

Presentation ketua Biro

Okay, Fasilitator hebat.. Baju putih bukan.. kuikuikui :D


So... tu je.. rasa macam taknak datang Isnin, conform dapat result.. hisshhh...! benci-benci-benci!! Okay then.. Tu je.. kbye.. salam.. :D

Read-Comment-Shout-Like
Just type

No comments:

Post a Comment