Sunday, July 3, 2011

Saturday yang penat..

Heyp, heyp dan heyp! Hoi hoi! Sabtu yang best! 1Murid 1Sukan 1Malaysia... oh yeah! So.. excited pepagi buta.. Ibu kejut sekali je.. terus bangun mandi taktentupasal.. nice.. Datang sekolah orang sudah ramai.. Poyo excercise cam sakai... Then, air-row-bick yang SANGAT BEST.... sangat~ Pastu dengar bapak tiri mem-bebel2, kumpul kat tengah padan.. Nasib baik aku pandang kiri, nampak baba Ainina pegang flag.. kejadah.. haha~ tetibe lepas.. pehal nih? tak cakap apa2 pun.. lari je.. Ok cukup..

Pra sukan pun belangsung hari ini... Excited ingat ada acara.. tapi takda.. baik balik awal.. kalau boleh.. --" . Tengok jelah si Zharif tu dapat emas.. nice~ jauh nak mampus~ Foooinee, aku lembik! aku tak suka lontar peluru.. :D.. So.. lepak2 memang sudah menjadi kebiasaan, snap2 dah jadi satu hobi.. So, tepek juga gamba2 rakan.. aku jua.. hohoi~

Aku dah cakap lepak satu kebiasaan.. :D well~



Boring takda komik.. jadi ini laa~

Syahmime dengan Affatte

Heyp, Syamim manis~

Sensasi~

Standard smile :]

Heyp Ainina! Gambar sama~

So... Thanks to Ainina, tutorial yang sangat sexy.. Saya akan usahakannya.. Bila header belog ini siap sepenuhnya.. dan lawa seperti yang saya nak.. ahaks :D

Read-Comment-Shout-Like
Typing is nice

p/s : Thanks to sesape yang ambil gambar ini.. sebab aku bagi kamera kat seorang, semua orang nak ambil gambar jua.. hambek! :D

No comments:

Post a Comment