Tuesday, May 31, 2011

Jadi Admin memang Best..

Heyp readers! Heyp stalkers! Hey hey.. Erm.. baca title mesti tahu ape aku nak story hari ni... Actually bende ni aku da dapat rasanya semalam kut.. hehe~ Time tu aku boring-boring je.. Aku sekarang ni suka layan page-page pelik dekat Facebook tu.. Layan teka-teki laa, Gamba laa.. Fill in the blank la.. gitula seharian.. asyik main game je.. boring juga kadang-kadang.. 

Ayam dulu ke Telur?
 well, aku selalu layan page hebat ni.. Selalunya teka-teki la.. by -McPaI.. dia best juga la.. time on je ade game.. dengan =SR= juga.. Tetiba ade post nak cari admin baru.. hehe, jujur laa.. Time dia sedang cari admin baru, aku adelah juga komen.. 'saya online lama tapi tak tahu la boleh ke tak'.. Then, dia tanyer "Azharul selalu online berapa lama?".. daku pun cakap.. 4-5 jam.. (eceh).. Then, ade post baru lagi.. pun nak cari admin lagi.. kali ni serius laa... aku komen la.. (ingatkan dia sudah tidak ingat sama saya..) aku komen "saya online lama jugaa tapi tak tahu boleh handle page ni ke tak.." Then die tetiba bersungguh-sungguh tanya aku tentang online.. Lama-lama-lama.. Dia add aku then aku terus dapat jadi admin.. 


OMG + WOW = FIRST TIME... aku dengan kekok kokok nye tekan2 laa page tu.. baru first ni ade page sindiri (bukanla sendiri, handle page laa).. Then, aku berkenalan dengan admin2 yang lain.. Paling banyak tolong -McPaI laa.. Thanks sesangat! So.. sehingga kini, dari 4309 liker sudah jadi 5326 liker.. WOW.. banyak nye aku membantu (bangga).. takda la, thanks juga pada admin baru such as --Otto, -apple-.. dia-orang pun banyak membantu handle game and promote page.. tahniah2.. Then sampai situ jela.. SEKALI LAGI THANKS KEPADA -MCPAI KERANA TERIMA SAYA JADI ADMIN PAGE ANDA.. :D sampai situjelaa.. Salam..

Read-Comment-Shout-Like
Hate typing


No comments:

Post a Comment