Sunday, July 31, 2011

Kendury :D

Sain Report Card

Salam! Okay, sain report card hari tu memang dasyat.. Gementar macam nak meninggal... haha! semua kelas ada 1 je cikgu  jaga, tapi kelas kami ada 2 kot.. wahahahah~ Pn. S dengan Pn. M... Then, mereka masuk, aku dah start cuak.. OMG.. So, aku nak Pn. S... sebab dia lebih mengenali kami.. BUT, aku dapat Pn. M... wahahahhaha~ Tapi diorang kata, Pn.M cover line punya.. So, we'll see... So, aku duduk je, aku yang tengok keputusan tu dulu.. OMG aku takda A ke? haahahhaha! mati-mati ingat ada.. Haish, Sejarah fail, so, cikgu M tu cakap la kat ayah aku, yang sejarah ni.. itu... kalau gagal... itu.... so, Pn. M tanya aku...


Pn. M : Encik, saya rasa anak encik ni tak minat sejarah. Sebab kalau gagal begini memang nampak la..
Ayah : Cikgu, sebenarnya saya pun tak minat sejarah cikgu.. Masa time saya dulu, cikgu nya lambat, bersalin laa.. Cuti laa, lama-lama saya pun bosan..
Pn. M : Oh!


Hahahahhahahahahah! (dalam hati).. Walaweh! Aku tak sangka yang ayah aku akan cakap begitu.. OMG! Series tak percaya dan tak tahu langsung! So, aku rasa ada sebab aku fail sejarah.. well, haha~ ntah laa..

So, ayah aku balik dulu, dia suruh aku balik sendiri sebab ada 1 helmet je.. --"   Okay.. SO, aku balik lambat and macam-macam berlaku, ada yang paling lama laa, yang bersedih-sedih laa.. Tergelak-gelak laa.. Nice la parent yang sporting hari tuh.. haha! So, aku rasa macam taknak balik langsung, takut bhai! Addmath gagal jue.. Tapi terpakse la balik sebab sembahyang jumaat meh.. So, balik je,


Ibu : Eh, kenapa addmath dapat **% je? Susah ke? Macam mana add math tu? okay, tusyen..
Azhar : Err, Bukan senang add math, ramai juga gagal.. okay..


Wow! Tak sangka ibu akan cakap gitu, ingatkan aku kena libas ke, penyepak ke.. Thanks ibu, kite akan berusaha untuk luluskan addmath.. :')

Kenduri Sambut Ramadhan

Okay, petang tuh Acap text me jemput datang rumah ada kenduri rumah baru dan sambut Ramadhan.. Oh mesti lah datang rumah baru... Tak tengok lagi.. :D So, accept! Lama-lama mesej tuh.. Die suruh stay at rumah dia lak.. I ask my mom, then okay.. Aku agak musykil laa tetibe Acap ajak buat demikian.. Hehe~ So, packing~ Datang rumah.. Tahlil sudah.. makan sudah.. oh, ingatkan aku je ade, rupa-rupanya, kawan-kawan asrama ada juga.. ada Izad and kawan India yang aku benci~ (should I put his name?) And Hafiz pun datang.. Zharif and Mudeem~ So, mereka balik.. Semua guest dah balik, then..


Cikgu Saliza : Okay Azhar, tolong kemas semua nih..
Azhar : Haha~ Dah agak da.. 


So, patutla aku boleh stay rumah Acap begitu mudah, kena tolong rupanya... haha~ well, dah biasa buat time kenduri kakak dulu, lagi penat daripada ni.. So, dah habis, masuk bilik Acap macam nak mapus sejuk.. wakakka~ So, zzzzzzzzzzz

Okay, esoknya, tengah hari baru balik.. So, thanks tu Cikgu Saliza, Cikgu Kamal and family jemput saya datang kenduri.. *Makanan sedaaaap~ ahaks :D

Okay, bilik ko memang awesome~


Read-Comment-Shout-Like
Whoot Whoot

No comments:

Post a Comment