Tuesday, August 2, 2011

Kite masuk Corn-test

Hyep semua.. Hari 1 Ogos hari tu, aku buka page Kari-Ngeri.. (taktau la kalau korang tahu ke tak~) So, aku masuk contest.. Baca la karangan aku nie... :D

___________________________________________

Akibat Mengutuk Si Mati


Epul terkenal dengan sikapnya yang sering online Facebook sehingga dia digelar oleh rakan-rakannya RajaKakiOnline. Perkara yang sama yang Epul sering lakukan adalah main games dan stalk Facebook orang. Sikapnya tidak disenangi rakan-rakannya. Pada suatu hari, kawannya, Man, mengsyorkannya satu lawan web kepada Epul iaitu Kari-Ngeri.com. Perbualan disitu berlaku :
Epul : Ni laman web apa ni?
Man : Buka jelaa. Khas untuk kau.
Epul : Kalau laman web terperanjat2 tu tak nak tau.
Man : Yela, aku tahu kau tu penakut.
Alangkah terkejutnya Epul bahawa itu adalah laman web yang paling ngeri pernah di layarinya. Tetapi, selera Epul lain. Pertama kali tengok sehingga khatam KariNgeri yang dilayarinya. Pelik Man melihatnya. Sehingga post yang terbaharu, dia berkata “Haha, kelakarla mayat ni. Kalau aku jumpa mayat ni, rasa nak ambil gambar dan rasa nak pijak2 je”. “Hai, Epul, Epul…” mengeluh Man.
Selang beberapa hari, ketika menunggang motosikal dengan laju, satu kemalangan telah berlaku di antara kereta Proton Saga dan Epul. Epul terpelanting jalan yang arahnya bertentangan. Nyawa Epul seperti nyawa-nyawa ikan. Epul sempat melihat orang yang dilanggarnya itu. Alangkah terkejutnya, mayat itu sama seperti mayat yang dikutuknya dalam Kari Ngeri. Dalam masa yang sama, lori konkrit lalu dengan laju hingga tidak sedar yang lori tersebut telah langgar Epul sehingga berkecai badannya.
Kes itu disedari Man dan diberitahu oleh rakan2nya. Pada malam itu, terlintas di fikiran Man untuk membuka lawan web KariNgeri. Satu post baru oleh KariNgeri yang bertajuk ‘Badan mayat berkecai akibat kemalangan’. Perkara ini tidak disangka apabila mayat itu adalah Epul. Perkara ini tersebar luas sehingga KariNgeri semakin dikenali.
Tapi, ada satu lagi perkara yang semua orang, termasuk Man, tidak dapat menjelaskannya iaitu setiap pukul 3 petang hingga 12 tengah malam, didapati Facebook Epul sentiasa online. Kenapa ya?
___________________________________________

okay, ni la story aku.. rekaan je tau.. So, kalau best bukak site nie :

>>>>>    Akibat Mengutuk Si Mati    <<<<<

Please Like~ kalau nak komen terus pun boleh.. dekat link atas ni jugaa.. :D
Thanks!!

Read-Comment-Shout-Like
Corn-Test!

p/s : HAK CIPTA TERPELIHARA AZHARUL AZHAR. 2011


No comments:

Post a Comment