Saturday, April 30, 2011

Contest Blog Saya Smart

Hey guys! This was my first quickly post... I didn't do this before but this was awesome! So, I really shock about this news.. Why I didn't know about this? So, It's Contest Blog Saya Smart...!


So, now you see right? So, 'contest' means ada pertandingan laa... Macam best contest nie.. Tu yang nak try tu... So, ini laa challenge dia.. Korang nak join tak? Kalau nak join, 



Firstly, buka blog Kakak cantik ni secara senyap-senyap (eceh takda laa) dan FOLLOW...

Secondly, seperti yang korang nampak what I have done.. Buat entry pasal bende cute ni...

Third, korang tinggalkan comment comel2 korang tu dekat blog berkenaan dan jangan lupa tag kawan-kawan korang yang cute tuh... (4 cukop)




So, why I'm so  excited about this? Haha.. All you do must have a reward right? Hahahaha.. mata duitan.. Then,

First place RM150

Second place RM100

Where the other place? Hahaha.. 2 tempat cukup laa.. So, Like third terms... I choose Cik LiloEncik KacakAffat the chicken aaaaaannddd Cya ... So, why I choose those? coz, They are more hot than you. So, sorry.. (sebab tu jer?) Yellaaaa.. Da itu jer link yang aku ade..HAhaha.. So, Good Luck all Brother Bear!!

No comments:

Post a Comment