Sunday, June 12, 2011

Super Weekend!

Salam buat semua warga dunia terutamanya Malaysia, readers and stalkers.. Sabtu dan Ahad minggu ini merupakan weekend yang paling hebat sekali bagi aku. Bertapak di kampung aku di Melaka. Family Gathering.. OMG, best bhai.. sebenarnya aku kureng dengan sanak-saudara belah Melaka tu.. tai bila datang hebat pula rasanya. Haha! Maybe sebab makan free kot.. weel, aku pro makan2 nie.. makan jela.. Ade contest, ada hamper.. fiiwiit.. Family Gathering ni hebat benar siut~!.. Tapi, aku 1 pun takdapat main game.. Semua game untuk bebudak jelaa.. baye adik ko.. hoho~ tapi still best makan kambing panggang! OMG, sedap dan liat.. haha~ dah panggang nak buat camner yok~ 

Sambut malam Ahad yang best tu.. sebab malam.. so, takda la panas2 sangat.. Btw, pagi buat kenduri kesyukuran.. takkan nak buat pagi.. oh yeah bebeh.. Lagi satu.. best kot.. haha~ ber-Karaoke.. haha, pakcik aku je konker mic.. semua lagu dia je nyanyi.. ceh.. well, nasib baik sedap.. kalau tak.. nak je aku tutup suis utama dalam rumah tu.. wakakakaka (dalam hati ade taman).. Start kul 6 sampai pukul 11.. Snap gamba2 orang.. Snap gamba melompat.. (tak boleh blaa!) Snap2 gamba1 family.. Oh lagi satu.. memang ramai hari tu sebab, haha.. mana tak nya.. keluarga Ulu Yam/Selayang bertemu keluarga Kedah.. haha~ you all boleh banyak kan laa.. huhu, errmm.. gamba belum upload dan tak tahu kenapa tak boleh upload.. korang boleh tengok saya punya facebook 'Panda'.. addsekali yep, boleh la tengok gamba2 itu.. selalunya aku inform kat facebook je kalau sudah upload.. hehe~ memang best la hari nie.. well, kalau ada gamba lebih seronok.. jadi.. wasalam.. aishiteru!

Read-Comment-Shout-Like
Hate typing...

No comments:

Post a Comment